Nytt økonomisystem for Unit4 ERP og LØNN

Informasjon om ulike frister / Information about various deadlines

I forbindelse med innføring av nye systemløsninger på lønns- og økonomiområdet hos DFØ, må det som kjent ryddes i gamle data. I tillegg er det en del viktige frister for ulike aktiviteter som alle må kjenne til.

Det gjelder bestilling av varer og tjenester, varemottak, behandling av faktura på flyt, godkjenning av utgifts refusjoner, reiseregninger, registrering av timelønn, ferie m.m.

Generelt gjelder at man kontinuerlig jobber for å være ajour. Dette er en del av aktivitetene i forbindelse med overgang til ny økonomimodell.

Under finner du oppsummerende informasjon og de fleste viktige fristene for de ulike rydde-aktivitetene.

Lenke til nettsiden med kunngjøringer med frister for ansatte, eksterne og studenter.

Lenke til nettsiden med kunngjøringer med frister for fagbrukere og ledere.

As mentioned previously, users must clean up old data in connection with the introduction of new system solutions for payroll and finance at the Norwegian Agency for Public and Financial Management (DFØ). Furthermore, there are some important deadlines for various activities that everyone must be aware of.

This applies to ordering goods and services, receipt of goods, processing invoices in the workflow, approval of expense reimbursements, travel expense claims, registration of hourly wages, holidays, etc.

In general, this involves continuously working to stay up to date. This is part of the activities in connection with transitioning to a new financial model.

Below you will find a summary of the information and a list of the most important deadlines for the various clean-up activities.

Link to the website with announcements of deadlines for employees, external users and students
Link to the website with announcements of deadlines for professional users and managers