Nytt økonomisystem for Unit4 ERP og LØNN

Fremdrift i prosjektet

• Februar og mars 2021: Mottaksprosjektet ved UiT gjennomfører informasjonsmøter med fakultetsledelsen og våre lokale innføringskoordinatorer på fakulteter og enheter i uke 9, 10, 11, 12 og 14. Tema på møtene vil være gjennomgang av nye arbeidsflyter og roller.
  • Januar 2021: Mottaksprosjektet ved UiT har fått etablert lokale innføringskoordinatorer og fagressurser på fakulteter og enheter. De lokale innførinskoordinatorene er bindeleddet mellom mottaksprosjektet og fakulteter og enheter. Fagressursene vil delta i ressurs- og arbeidsgrupper innenfor de ulike fagområdene.
  • Løsning for bestilling og inngående faktura er nå anskaffet av DFØ – Unit4 Business World (UBW).

Innføringsløpet er justert:

• UiB starter med innføring av nye økonomiprosesser og tjenester i januar 2021.
  • UiO starter med innføring av nye økonomiprosesser og tjenester i mai 2021.

Les mer om dette på bott-samarbeidet.no