Praktisk informasjon og påmelding

Praktisk informasjon om konferansen, kart, hoteller, festmiddag og påmelding

Hvor:

Neon-konferansen 2016 vil finne sted ved Universitetet i Tromsø - Norges Arktiske Universitet (UiT), campus Tromsø. Alle plenumsforelesningene vil foregå på auditorium 2 i Teorifagsbygg 1. De parallelle sesjonene vil foregå på Fakultet for humaniora, samfunnsfag og lærerutdanning (HSL-bygget) (i fløyene b, c, d og e). Følgende rom vil benyttes:

B1003 (sesjon 6),

B1004 (sesjon 7),

C1005 (onsdag:sesjon 8/torsdag: sesjon 10)

D2020 (onsdag: sesjon 4/torsdag: sesjon 9)

E0103 (sesjon 1)

E0104 (sesjon 3)

E0105 (sesjon 5)

https://uit.no/campustromso

Ph.d.-dagen tirsdag 22. november foregår på rom E0101


Når:

Konferansen finner sted 22.- 24 november. 22. november er Ph.d.-dagen, og selve konferansen vil foregå 23 og 24 november. Vi gjør oppmerksom på at konferansen starter klokka 09.00 den 23. november, slik at det er en fordel å komme kvelden i forkanten.
Detaljert program finner du her!

Overnatting:

Når dere melder dere på konferansen er det mulig å bestille hotell samtidig. Vi har valgt å ha to ulike hoteller i pakken:

Clarion The Edge er konferanshotellet, hvor blant annet keynote-innlederne vil overnatte. Shuttlebuss til konferansen og avgang til festmiddag går herfra

Smart Hotell er et rimeligere alternativ. Hotellet ligger i gangavtand til Clarion The Edge.

Konferansebuss:

Det er satt opp egne konferansebusser som går fra Clarion Hotel The Edge til universitetet onsdag (med retur på ettermiddag) og torsdag. Bussene opereres av Cominor og frakter deltakere som har krysset av for busstransport ved påmelding til konferansen.

Avgangs-/ankomststed ved hotellet er rett på nordsiden av hotellet (utenfor Kaigata 4). Avgangs-/ankomststed på universitetsområdet er ved HSL-bygget.

Bussene har følgende avgangs- og ankomsttider:

Onsdag 23. november:

08:30: Avgang fra Clarion Hotel The Edge

17:45: Avgang fra universitetet (HSL-bygget)

Torsdag 24. november:

08:30: Avgang fra Clarion Hotel The Edge

(ingen retur)


Festmiddag:
Festmiddagen vil finne sted på The Edge hotell. Husk å meld deg på middagen spesielt!

Påmelding: https://egencia.qondor.com/Neon2016

Deltakeravgift:
Konferansepakke inkludere konferansen, buss tur/retur(onsdag og torsdag), 2 lunsjer, kaffe/te, i tillegge kommer overnatting og festmiddag
"Earlybird" (fram til 15. august) 2200,-
Ordinær deltakeravgift: 2700,-

Deltakeravgift, ph.d.-studenter: 1500,-

Festmiddag 850,- (inkluderer tre retter og tre enheter drikke)

Viktige datoer
"Earlybird"-påmelding 15. august
1. sept påmeldingsfrist Ph.d.-dagen (og resten av konferansen) for ph.d.-studenter
15. August: abstrakt-frist
30. september paperfrist
Siste påmeldingsfrist 15. oktober

 



Ansvarlig for siden:
Sist oppdatert: 02.12.2016 15:51