PÅMELDING OG ANNEN PRAKTISK INFORMASJON
Sted for jubileumskonferansen
Jubileumskonferansen arrangeres på UiT – Norges Arktiske Universitet, MH-Bygget, Store Auditorium og tilliggende lokaler.
Påmeldingsfrist
Fristen for å melde seg på jubileumskonferansen er 1. april 2015.
Vi har plass til 200 deltakere - først til mølla gjelder.
Påmelding er bindende.
Deltakeravgift
Deltakelsen på konferansen er gratis. Deltakerne betaler for kaffe, lunsj og festmiddag.
Følgende alternativer for deltakelse er mulig:
Overnatting
Vi har reservert 100 rom på tre Scandic hoteller i Tromsø. Deltakerne må selv kontakte hotellet og bestille rom. Frist for bestilling er 07.04.15 for å oppnå rabattpris. Husk å oppgi bookingkode ved bestilling. Liste over hoteller og mer informasjon om pris, bookingkode og kontaktinformasjon finner dere her.
Reise til Tromsø
Hver deltaker må selv bestille og betale sin reise. Jubileumskonferansen starter kl. 10.00, med registrering fra kl 9.30. Dersom din reiserute innebærer ankomst til Tromsø etter kl. 10, kan det være lurt å reise til Tromsø dagen før.
Transport fra/til flyplassen
Det går flybuss fra flyplassen til UiT og til hotellene i sentrum. Turen tar ca. 8-15 minutter og koster kr. 80. Taxi fra flyplassen til UiT tar ca. 7 minutter og koster ca. kr 180 på dagtid. Taxi til sentrumshotellene tar ca. 12 min. og koster ca. 190.
Transport til/fra UiT
Buss rute 20/21/32 går fra sentrum til UiT. Buss rute 34 går fra Giæverbukta /Scandic Langnes /Jekta og til UiT. Her finner du informasjon om bussruter / rutetider og billettpriser.
Tromsø
Ønsker du mer informasjon om Tromsø: sightseeing, aktiviteter, annen overnatting m.m. anbefaler vi Visit Tromsø sine nettsider.
Kontakt
Dersom du har spørsmål om jubileumskonferansen kan du ta kontakt med astrid.vekve.nymo@uit.no eller rita.jentoft@uit.no.