Debuterte i bedriftsfotballturnering – vant med 33 mål

Denne fredagen debuterte TREC innen bedriftsfotballen! Det ble en sterk debut med seier i alle kampene og målfest med totalt 33 mål scoret av guttene i rødt. Full pott og kjempesuksess for TREC-gjengen!

Det ble full pott med seier i alle kampene for fotballguttene fra TREC. Foto: Privat
Etter å tilfeldigvis ha lest om det, meldte noen av TREC-guttene på et lag til en bedriftsfotballturnering som ble avholdt fredag denne uka. Det ble stor suksess.

– Vi er veldig fornøyde! Det skal være hver fredag fremover, så vi tenkte vi skulle prøve å være med så lenge vi får med nok folk, sier forskerlinjestudent Ludvig Balteskard Rinde, som var del av troppen.

Og guttene leverte: Mot UiT BIL 1 ble det 10-6, mot NicuConstruct 12-5 og mot Tromsø Entreprenør 11-4.

– Det var veldig gøy! Det ble også mye mer slitsomt enn vi hadde trodd, forteller Ludvig.

I tillegg til Ludvig besto laget av stipendiatene Trygve Sølberg Ellingsen og Jostein Lappegård, samt forskerlinjestudent Joakim Sejrup og en forsterkning utenfra gruppen. Trygve ble toppscorer med flest mål i løpet av fredagen.

– Neste gang får vi kanskje med oss enda flere, så dette kan bli en fin tradisjon for oss. Det viktigste var selvsagt å slå UiT (UIT BIL 1) i et hett derby-oppgjør med en målforskjell på 33-15, sier Ludvig.

Resultatene fra kampene som ble spilt. Foto: Privat

Ansvarlig for siden: