Se markeringen av verdens blodproppdag!

Hurra for verdens blodproppdag (13. oktober)! Vi takker alle som kom på foredrag og var innom standene våre! Du kan se noen av bildene fra dagen her. Vinnerne av blodproppquizzen annonseres på mandag.

Markering av verdens blodproppdag i Lysgården på UiT. Foto: Dana Meknas
Hensikten med verdens blodproppdag er å øke bevisstheten rundt folkesykdommen blodpropp, som er en sykdom som rammer mange, men som få dessverre vet noe særlig om. Vi har selvsagt markert dagen og takker alle som kom på foredraget om blodpropp og var innom standene våre på universitetet og på Jekta. Foredraget vi arrangerte var det førsteamanuensis Sigrid Brækkan som avholdt for et velfyllt auditorium på farmasibygget. Vi sto også på stand i Lysgården, på Universitetet i Tromsø (UiT), og på Jekta Storsenter.

Se bildene ved å gå inn på denne linken.

Alle som har svart på quiz og svart riktig er med i trekningen av gavekort fra Jekta på 500 kroner. Vi trekker noen heldige vinnere og annonserer resultatet på mandag (16. oktober). Følg med!

Les mer om foredraget her: Åpent foredrag på verdens blodproppdag fredag 13. oktober!

Ansvarlig for siden:
opprettet: 05.01.2018 15:47