Slik markerer vi verdens blodproppdag – kom på stand og foredrag!

Fredag 13. oktober er verdens blodproppdag og den skal vi markere! Bli med på åpent foredrag om blodpropp eller besøk oss på stand på Jekta Storsenter eller på Universitetet i Tromsø – Norges arktiske universitet (Lysgården, MH-bygget) for å få vite mer om blodpropp og ha mulighet til å vinne et gavekort fra Jekta!

Program for verdens blodproppdag i Tromsø. Foto: xxx
Verdens blodproppdag markeres hvert år 13. oktober – altså i år på førstkommende fredag. Hensikten med dagen er å øke bevisstheten rundt folkesykdommen blodpropp, som rammer mange, men som få dessverre vet noe særlig om. Vi skal selvsagt markere dagen – her kan du se hvor du finner oss!

Kl. 08-13: Stand i Lysgården (MH, UiT). Svar på quiz og vinn gavekort fra Jekta!

Kl. 12.00-12.30: Åpent foredrag om blodpropp på Tabletten (farmasibygget) med førsteamanuensis Sigrid Brækkan. Passer for alle – kom og hør mer om kropp og propp!

Kl. 13-18: Stand på Jekta Storsenter. Lag ditt eget «blodpropparmbånd», svar på quiz og vinn gavekort fra Jekta!

Vi har både noe å tygge på og noe godt å drikke – kom innom og slå av en prat!

Les mer om foredraget her: Åpent foredrag på verdens blodproppdag fredag 13. oktober!

Ansvarlig for siden:
opprettet: 05.01.2018 15:44