Fordypning i markedsføring
På andre semester skal studentene på mastergradsprogrammet i ledelse, innovasjon og marked velge blant to fordypninger: Markedsføring eller innovasjonsledelse. Valg av fordypning gjøres i studentweb.
Markedsføring
Fordypning i markedsføring vil gi deg ferdighetene til å utvikle markedsføringsstrategier og kompetansen til å lede strategiske prosesser i organisasjoner. Dette gjør deg i stand til å forme fremtidsrettede bedrifter som skaper verdi for kundene og holder seg lønnsomme selv når markedene er i kontinuerlig endring. Du vil blant annet lære om markedsstrategi, tjenestemarkedsføring og internasjonal markedsføring.
1. semester | BED-3074 Ledelse og virksomhetsstyring (10 sp) | BED-30XX Bærekraftig innovasjon (10 stp) |
BED-3003 Økonomisk psykologi: Analyse av konsumentmarkeder |
2. semester | BED-30XX Tjeneste- og relasjonsmarkedsføring (10 sp) | Valgemne (10 stp) | Valgemne (10 stp) |
3.semester |
BED-3077 International Marketing (10 sp) |
BED-30XX Forskningsmetoder og utformin av mastergradsprosjekt 10 sp) | Valgemne (10 stp) |
4. semester | BED-3902 Masteroppgave i ledelse, innovasjon og marked |
Studentene kan velge mellom følgende valgemner:
Valgemner vår (2.semester)
- BED-3059 Strategisk analyse av bedrifter og næringer (10 sp)
- BED-30XX Robuste organisasjoner (10 sp)
- BED-3065 Lederutøvelse (10 sp)
Valgemner høst (3.semester):
- BED-30XX Sustainable Arctic Marketing (10 sp)
- BED-30XX Forretningsutvikling (10 stp)