Oda Bjørnsdatter,
Torstein Låg,
Iris Helene Borch,
Rannveig Grøm Sæle
:
Supporting first-year students in changing study habits for better learning
2024
Oda Bjørnsdatter,
Rannveig Grøm Sæle,
Torstein Låg,
Iris Helene Borch
:
En lære-å-lære-intervensjon for
førsteårsstudenter. Erfaringer fra en pilot for helseprofesjonsstudenter.
Rannveig Grøm Sæle,
Oda Bjørnsdatter,
Torstein Låg,
Iris Helene Borch
:
En lære-å-lære-intervensjon for helseprofesjonsstudenter
2024
Iris Helene Borch,
Rannveig Grøm Sæle,
Torstein Låg,
Oda Bjørnsdatter,
Anita Iversen,
Maria Fredriksen Kvamme
m.fl.:
Strengthening first-year medical and health profession students' learning
2023
Christina Westad,
Oda Bjørnsdatter
:
Hvordan motivere førsteårsstudenter til selvstudium? Erfaringsdeling fra arbeidet med et fellesemne for 700 studenter
2023
Rannveig Grøm Sæle,
Torstein Låg,
Iris Helene Borch,
Oda Bjørnsdatter
:
Implementing the KBCP framework in a large hybrid introductory course for health professions students
2023
Oda Bjørnsdatter
:
Ti studiepoeng for tretten studieprogram – hva skjer?
2022
Iver Martens,
Oda Bjørnsdatter
:
Karrierelæring i praksis – slik styrker vi arbeidslivsrelevans i en disiplinutdanning
2021
Iver Martens,
Ingvild Lorentzen,
Oda Bjørnsdatter
:
Career learning for the future academia, the how and why – GeoIntern as a modern case study
2021
Iver Martens,
Ingvild Lorentzen,
Oda Bjørnsdatter,
Johanne Sofie Lund
:
Workshop on competence mapping for the GeoLearning Forum 2021
2021
Iver Martens,
Ingvild Lorentzen,
Oda Bjørnsdatter
:
How is the program GeoInternship designed to increase the student’s academic learning and employability?
2021
Ingvild Lorentzen,
Oda Bjørnsdatter
:
Kvalitet i praksis
2021
Bjørn Stensaker,
Katarina Winka,
Eva Pettersson,
Hanne Leth Andersen,
Jan Frode Hatlen,
Oda Bjørnsdatter
m.fl.:
Anerkjennelse av individuell kompetanse og organisatorisk kulturutvikling - på samme tid? Evaluering av UiTs meritteringsordning
UiT Norges arktiske universitet 2021