Eksamenskonsert Daniel André Pedersen, rytmisk piano/tangent

Avsluttende bachelorkonsert

Daniel Pedersen/Denarie presenterer: Human Experiences.

Et egenkomponert elektronisk audiovisuelt konsept og en tematisk reise gjennom indre og ytre konflikter som blir større og større for hver låt. Er urfremføringer av elektronisk musikk med røtter i både moderne pop, synthwave og jazz noe for deg? Eller vil du bare lene deg tilbake med en kald øl på en fredagskveld og nyte musikk ingen andre har hørt før? Kom på Driv Fredag 26. Mai klokken 21!

Band:
Daniel Pedersen - Keys

Jonatan Taylor - Trommer

Lars Birgitsønn Vik - Bass

Sigurd Sigurdsson - Gitar

Amanda Nordgård - Vokal

Sofie Johansen - Vokal

Amanda Antonsen - Vokal

KONSEN EKSAMENSFESTIVAL!
Byens tøffeste og mest velklingende eksamensavvikling!
Studenter ved Musikkonservatoriet, UiT Norges arktiske universitet spiller 47 eksamenskonserter mellom 22. mai og 11. juni. Alle konsertene er åpen for publikum og gratis. Vi håper mange vil komme å høre på. Velkommen!
Disse eksamenskonsertene avslutter studieprogrammene bachelor og master i musikkutøving, eller de avslutter et valgemne, videreutdanningsemne eller deler av studieprogram. Konsertene har ulik varighet, fra 20-60 minutter.
Mer info om hver enkelt konsert kan du finne i vårt eksamensfestivalhefte som legges ut på konsertersteder, og  i vår arrangementskalender på konsen.no
Når: 26.05.23 kl 21.00–22.00
Hvor: Studentsamfunnet Driv