Smarte måter å organisere undervisning i Canvas

Har du et emne som kommer til å bruke Canvas til våren? Bli med på dette webinaret da! Vi diskuterer smarte måter å sette opp emnet ditt i Canvas ved bruk av eksempler. Vi viser konkret hvordan du klikker deg gjennom Canvas for å implementere ditt eget emne.

Webinaret er sterkt anbefalt til alle faglig ansatte som kommer til å bruke Canvas til våren 2018. Begynner du å bruke Canvas til høsten 2018, kan det uansett være lurt å komme i gang tidigst mulig.

Webinaret foregår i Skype for Business. Vennligst logg på møtet senest 5 minutter før webinaret starter.

NB! Kurset kommer til å bli tatt opp og gjort tilgjengelig i Canvas - kom i gang for kun UiT ansatte. Dersom du ikke har lyst til å bli identifisert ved fullt navn, kan du delta som gjest via Skype Web App og velg et passende kortnavn (f.eks. kun fornavn).

Temaer som blir tatt opp på webinaret:

• Case: Canvas-emne for on-campus studenter
  • Case: Canvas-emne for nettstudenter
  • Bruk av Moduler til å organisere innhold i et emne

Webinaret ledes av Jelena Larsen (RESULT) og Nora MacLaren (Avdeling for IT).

Det samme webinaret holdes på 9. november. 2017.

Når: 16.11.17 kl 13.00–15.00
Hvor: Skype for Business
Sted: Tromsø, Alta, Hammerfest, Kirkenes, Harstad, Narvik, Bardufoss, Storslett, Bodø, Mo i Rana
Målgruppe: Ansatte