Makt og magi: Ikon i nye versjonar

Tromsø Museum - Universitetsmuseet inviterer til Vin&Viten-kveld med kurator Nina Denney Ness, Nasjonalmuseet for kunst, arkitektur og design, og forfattar Elisabeth Øvreberg. Arrangementet knyter seg til utstillinga "Makt og magi. Snorre og Ringenes Herre",  Omvising i utstillinga. Velkommen.

Nina Denny Ness. Foto: Nasjonalmuseet

Kan små penneteikningar utført av norske kunstnarar på slutten av 1800-talet ha inspirert den verdsomspennande filmsuksessen Ringenes Herre?

Dette er spørsmål som vert løfta fram i utstillinga «Makt og magi. Snorre og Ringenes Herre» som vitjar Tromsø Museum i perioden 2.10. - 10.11.2016.

Kurator for utstillinga Nina Denney Ness vil denne kvelden gje oss innblikk i illustrasjonane i Snorre sine Kongesagaar og i filmtriologien, og presentera slåande motivmessige og visuelle likskapar mellom teikning og film.

Forfattar Elisabeth Øvreberg tek oss med djupare inn i fantasy-sjangeren og fortel korleis vikingtid og eit nordnorsk landskap verkar som inspirasjonskjelder i hennar forfattarskap.

Kvelden avsluttast med omvising i utstillinga v/ kurator Nina Denney Ness.

Velkommen!

Les om utstillinga her.

Se hele høstprogrammet for Tromsø Museum - Universitetsmuseet her.

Når: 05.10.16 kl 19.00–21.00
Hvor: Tromsø Museum