KvaNT - Kvalitet i utdanning naturvitenskap og teknologi
Formidling og publikasjoner
2021
- Børge Irgens: Studenters forberedelse til undervisning i Team-Based Learning. Selv-regulert læring og tidsbruk
- Elena Malyutina og Øistein Søvik: Algebraforståelse blant studentene i brukerkurs i matematikk ved UiT
- Ida Friestad Pedersen: Hvordan kan studentaktive vurderingsformer fremme selvregulert læring?
- Maarten Beerepoot og Hilja Huru: Gruppelærerdagen – kvalitet fra første undervisningstime
- Edvard Pedersen: Experiences with informal student panel for continuous formative course evaluation
2020
Presentasjon på NFYE ÅRSKONFERANSEN 2020 "Å VÆRE STUDENT – NOE SOM MÅ LÆRES!"
2019
Presentasjoner på NFYE ÅRSKONFERANSEN 2019 "STUDENTER SOM INKLUDERES; LYKKES BEDRE!"
Rapporter fra prosjektet:
Rapport MentorIT: Mentorprosjektet IFI 2019-2020
Rapport: Digitale verktøy for vurdering og undervisning tilpasset MNT-fag
Håndbøker: