Nils Magne Knutsen slått til ridder

Onsdag 11. juni blir professor emeritus Nils Magne Knutsen utnemnd til ridder av 1. klasse av Den kongelege norske St. Olavs Orden. Arrangementet er for inviterte gjester og går føre seg i Champagnekantina på UiT.
Berg, Sigrun Høgetveit
Publisert: 06.06.14 00:00 Oppdatert: 10.06.14 08:41

Pressa er invitert til å følgje arrangementet.

Tid: Onsdag 11. juni kl 13-15
Stad: Champagnekantina, Hus 6 Teorifagbygget, UiT

Nils Magne Knutsen får St. Olavs Orden for sitt lange faglege og frivillige virke for nordnorsk litteratur og kultur. Knutsen er professor emeritus i nordisk litteraturvitskap, og mange kjenner han særleg som formidlar av litteraturen til Knut Hamsun og Petter Dass.

Utnemninga er gjort etter framlegg og søknad frå ordføraren i Hamarøy, støtta av UiT, Hamsunselskapet, Hamsunsenteret og Petter Dass-museet.

Foto: Angelica forlag

Program for dagen

• Dekan Sonni Olsen, HSL-fakultetet, ønskjer velkomen
  • Helge Stangnes les dikt
  • Fylkesmann Svein Ludvigsen deler ut æresbevis og grunngjev kongens avgjerd
  • Taler ved mellom andre prorektor for utdanning ved UiT, Wenche Jakobsen, prodekan for utdanning ved HSL-fakultetet, Cathrine Theodorsen, ordførar i Hamarøy, Rolf Steffensen.
  • Kaffi og kaker
  • Sluttord ved Nils Magne Knutsen