Reservasjon av møterom i Exchange
Reservasjon av møterom vil fra 01 januar 2014 foregå via Exchange. Dette betyr at en skal bruke kalenderen i Outlook eller kalenderen via Outlook Web Access (mail.uit.no) for å reservere møterom P.S. Reservasjon av undervisningsrom skjer fortsatt via nettportalen
Mer informasjon og brukerveiledninger for reservasjon av møterom finner du på nettsiden: Reservasjon av Møterom
Reservasjon av undervisningsrom finner du på nettsiden: Reservasjon av Undervisningsrom
