Prosjektstøtteportalen dekker hele syklusen av et prosjekt; søknads-, kontrakts-, drifts- og rapporteringsfasen. Enten du skal søke EU, Forskningsrådet, andre nasjonale eller regionale midler vil du finne det meste du trenger av informasjon her." /> Prosjektstøtteportalen dekker hele syklusen av et prosjekt; søknads-, kontrakts-, drifts- og rapporteringsfasen. Enten du skal søke EU, Forskningsrådet, andre nasjonale eller regionale midler vil du finne det meste du trenger av informasjon her." />

UiT lanserer Prosjektstøtteportalen - informasjonen du trenger knyttet til dine søknader og forskningsprosjekter samlet på ett sted

Nå er den informasjon du trenger knyttet til et eksternt finansiert prosjekt gjort lett tilgjengelig. Prosjektstøtteportalen dekker hele syklusen av et prosjekt; søknads-, kontrakts-, drifts- og rapporteringsfasen. Enten du skal søke EU, Forskningsrådet, andre nasjonale eller regionale midler vil du finne det meste du trenger av informasjon her.

screenshot
Prosjekttøtteportalen Foto: uit
Portrettbilde av Mikalsen, Theresa
Mikalsen, Theresa theresa.mikalsen@uit.no Seniorrådgiver ekstern finansiering EU
Publisert: 24.02.22 09:13 Oppdatert: 27.02.20 12:38
Om UiT

Prosjektstøtteportalen finner du her (bruk fortrinnsvis Google Crome).

Prosjektstøtteportalen ligger på intranett og krever innlogging – dette gjør at du automatisk får informasjon som er relevant ved ditt fakultet. Informasjon fra andre fakulteter kan også aktivt velges.

Prosjektstøtteportalen er et verktøy for både forskere og administrativt støtteapparat ved UiT. Portalen har norsk som primærspråk, internasjonale finansieringskilder (som EU) vil derimot ha engelsk. Portalen er dynamisk og vil utvikles fortløpende. En redaksjon bestående av representanter fra forskningsadministrasjonen ved hvert fakultet, samt sentralt (SEFU), står for utvikling og drift  av portalen. Redaksjonen kan nås ved å trykke «Tilbakemelding».

Ser du noe som mangler i Prosjektstøtteportalen? Vi ønsker tilbakemelding på eventuelle mangler i portalen og det oppfordres derfor til å gi tilbakemelding på innhold ved å trykke «Tilbakemelding».

Kortnytt fra Seksjon for forskning og utdanningskvalitet, Avdeling for forskning og utviklingsarbeid, Avdeling for forskning, utdanning og formidling