Bilde av Blomstervik, Ingvild
Bilde av Blomstervik, Ingvild
Førsteamanuensis Handelshøgskolen ved UiT i Tromsø ingvild.blomstervik@uit.no +4777645331 48 01 35 15 Her finner du meg

Ingvild Blomstervik


Stillingsbeskrivelse

PhD student in Marketing.


  • Ingvild Hansten Blomstervik, Svein Ottar Olsen :
    The relationship between personal values and preference for novelty: conceptual issues and the novelty–familiarity continuum
    Current Issues in Tourism 2024 DOI
  • Ingvild Blomstervik, Svein Ottar Olsen :
    Progress on novelty in tourism: An integration of personality, attitudinal and emotional theoretical foundations
    Tourism Management 2022 ARKIV / DOI
  • Ingvild Blomstervik, Nina Katrine Prebensen, Ana Claudia Campos, Patricia Pinto :
    Novelty in tourism experiences: the influence of physical staging and human interaction on behavioural intentions
    Current Issues in Tourism 2020 ARKIV / DOI
  • Ingvild Blomstervik, Nina Katrine Prebensen :
    Communicating and interacting
    2019
  • Ingvild Blomstervik :
    The impact of physical staging and human interaction on revisit intention in different experience types
    2018

  • De 50 siste resultatene fra Cristin vises på siden. Se alle arbeider i Cristin her →


    Undervisning

    BED-2053 Servicedesign

    BED-3073 Fordypning i Marked og Strategi