Oppfølging av Adm2020 ved fakulteter og enheter

I slutten av november 2015 ble det sendt ut et brev til fakulteter og enheter om administrativ organisering.
Løvik, André
Publisert: 03.03.16 00:00 Oppdatert: 03.03.16 13:39

I brevet ble fakulteter og enheter bedt om å 

  • Hvilke administrative funksjonsområder behøver ikke å være lokalisert ved campus i Tromsø?
  • Hvilke administrative funksjonsområder og oppgaver kan løses gjennomgående for hele UiT?
  • Administrative områder hvor det er naturlig å samarbeide på tvers av fakulteter og enheter
  • Forhold i dagens fullmaktsstruktur som hindrer samling av administrative funksjonsområder og oppgaver
  • Innspill til administrative oppgaver, eller deler av oppgaver som kan kuttes og/eller utføres mer effektivt av andre enheter
  • Innspill til hvordan UiT skal håndtere målet om at «antall administrative ansatte skal ikke overstige 30% av det totale antallet UFF og administrative stillinger»
  • Ambisjon for nedgang i antall administrativt ansatte ved egen 

Fristen for å levere svar ble satt til 30. januar 2016. Det utsendte brevet er vedlagt.

Fakultetene har nå kommet med sine svar og disse ligger vedlagt.

Løvik, André
Publisert: 03.03.16 00:00 Oppdatert: 03.03.16 13:39
Vi anbefaler