Anita Movik Simensen,
Mirjam Harkestad Olsen
:
Learning opportunities for mathematically gifted girls in inclusive settings
2024
Silje Ims Lied,
Marianne Sandvik Tveitnes,
Mirjam Harkestad Olsen
:
Inkludering i spennet mellom ideologi og praksis
Cappelen Damm Akademisk 2024
Marianne Sandvik Tveitnes,
Silje Ims Lied,
Mirjam Harkestad Olsen
:
Samiske perspektiver i et inkluderende læringsmiljø
Cappelen Damm Akademisk 2024
Anita Movik Simensen,
Mirjam Harkestad Olsen
:
Gifted Students’ Actualization of a Rich Task’s Mathematical Potential When Working in Small Groups
Trond Lekang,
Mirjam Harkestad Olsen
:
Lærerrollen i spillbaserte læringsmiljøer
Universitetsforlaget 2024
Anita Movik Simensen,
Mirjam Harkestad Olsen
:
Matematiske læringsmuligheter for alle
Cappelen Damm Akademisk 2024
Mirjam Harkestad Olsen
:
“Then we had to analyse a picture” - blind immigrant student in upper secondary school
Yvonne Jakobsen,
Mirjam Harkestad Olsen
:
Diagnose som verktøy for mestring
Yvonne Jakobsen,
Mirjam Harkestad Olsen
:
Resiliens som bidrag til gjennomføring av videregående opplæring
Spesialpedagogikk 2023
ARKIV
Mirjam Harkestad Olsen,
Hilde Sofie Stokke,
Ivar Lie
:
Kompetanseforståelse i det tverretatlige samarbeidet
Cappelen Damm Akademisk 2022
Camilla Adleide Porsanger,
Mirjam Harkestad Olsen
:
Elever med stort læringspotensial - legitimerer forklaringer for å passe inn
Psykologi i kommunen (PIK) 2022
Torunn Berg Johansen,
Mirjam Harkestad Olsen
:
Medvirkning og motivasjon
Psykologi i kommunen (PIK) 2022
Astrid Unhjem,
Rolf Bjarne Fasting,
Mirjam Harkestad Olsen
:
Tidlig innsats - et pedagogisk spenningsfelt
Cappelen Damm Akademisk 2021
Astrid Unhjem,
Mirjam Harkestad Olsen
:
Tidlig innsats og begynneropplæring
Cappelen Damm Akademisk 2021
Yvonne Jakobsen,
Torunn Berg Johansen,
Mirjam Harkestad Olsen
:
Erfaringer fra elever med synsnedsettelser med tilrettelegging i videregående opplæring
2021
Mirjam Harkestad Olsen
:
A practical-theoretical perspective on the inclusive school in Norway
Rebekka Hagen Nykmark,
Mirjam Harkestad Olsen
:
Kunnskapsutvikling og endring av praksis gjennom gode og konstruktive dialoger og refleksjoner i lærende nettverk
Psykologi i kommunen (PIK) 2020
Jorun Buli-Holmberg,
Mirjam Harkestad Olsen
:
Læringsledelse
Cappelen Damm Akademisk 2020
ARKIV
Mirjam Harkestad Olsen
:
Tilpasset opplæring når elever har stort læringspotensial
Cappelen Damm Akademisk 2020
ARKIV
Mirjam Harkestad Olsen
:
Læringsledelse gjennom strukturering av tid
Cappelen Damm Akademisk 2020
ARKIV
Fredrik Danielsen,
Mirjam Harkestad Olsen
:
Samarbeidende læringsledelse i integrert spesialundervisning
Cappelen Damm Akademisk 2020
ARKIV
Mirjam Harkestad Olsen
:
Læringspotensial
Cappelen Damm Akademisk 2019
ARKIV
Mirjam Harkestad Olsen,
Silje Ims Lied,
Marianne Sandvik Tveitnes
:
Inkludering i praksis
Cappelen Damm Akademisk 2024
Trond Lekang,
Mirjam Harkestad Olsen
:
Teknologi og læringsmiljø
Universitetsforlaget 2024
Trond Lekang,
Mirjam Harkestad Olsen
:
Teknologi og læringsmiljø
Universitetsforlaget 2024
Trond Lekang,
Mirjam Harkestad Olsen
:
Teknologi for å fremme et positivt læringsmiljø
Universitetsforlaget 2024
Mirjam Harkestad Olsen
:
“Then we had to analyse a picture” - blind immigrant student in upper secondary school
Mirjam Harkestad Olsen,
Per Arneberg
:
Samtaler i skolen
Cappelen Damm Akademisk 2023
Mirjam Harkestad Olsen,
Peder Haug
:
Tverretatlig samarbeid
Cappelen Damm Akademisk 2022
Mirjam Harkestad Olsen,
Rolf Bjarne Fasting
:
Tidlig innsats
Cappelen Damm Akademisk 2021
Mirjam Harkestad Olsen,
Jorun Buli-Holmberg
:
Læringsledelse
Cappelen Damm Akademisk 2020
Mirjam Harkestad Olsen,
Peder Haug
:
Tilpasset opplæring
Cappelen Damm Akademisk 2020
Mirjam Harkestad Olsen
:
Psykososialt læringsmiljø
2024
Silje Ims Lied,
Marianne Sandvik Tveitnes,
Mirjam Harkestad Olsen
:
Teachers’ cometencies,related to special needs education and inclusion, in Norway
2023
Mirjam Harkestad Olsen
:
Samiske perspektiver - betydning for tilskuddsordningen
2023
Mirjam Harkestad Olsen
:
Trygt og godt skolemiljø
2022
Mirjam Harkestad Olsen
:
Trygt og godt skolemiljø
2022
Mirjam Harkestad Olsen
:
Profesjonsfellesskap og skoleutvikling
2022
Mirjam Harkestad Olsen
:
What promotes and what hinders turnover in upper secondary education or training when pupils have undiscovered ADHD?
2022
Mirjam Harkestad Olsen
:
Samundervisning
2022
Mirjam Harkestad Olsen
:
Samundervisning - erfaringsdeling
2022
Silje Ims Lied,
Hilde Sofie Stokke,
Mirjam Harkestad Olsen,
Marianne Sandvik Tveitnes
:
KOSIP; Kompetansekartlegging av
og for laget rundt barna og elevene
Spesialpedagogikk 2022
Mirjam Harkestad Olsen
:
Inkluderingens tre søyler
2022
Mirjam Harkestad Olsen
:
Inkludering - hyllevare eller skreddersøm
2022
Mirjam Harkestad Olsen
:
Profesjonsfellesskap og skoleutvikling
2022
Mirjam Harkestad Olsen
:
Inkluderende praksis - en hjelp til å håndtere livet
2022
Mirjam Harkestad Olsen
:
Inkludering - hyllevare eller skreddersøm
2022
Mirjam Harkestad Olsen,
Anita Movik Simensen,
Fredrik Danielsen
:
Læringspotensial - lavt eller høyt, stort eller lite?
2020
Mirjam Harkestad Olsen
:
Inclusion from a historical and practical perspective.
Mirjam Harkestad Olsen
:
Inkludering i et historisk og praktisk perspektiv