Tim Dassler,
Anne Ingeborg Myhr,
Carina R. Lalyer,
Johannes L. Frieß,
Armin Spök,
Wolfgang Liebert
m.fl.:
Structured analysis of broader GMO impacts inspired by technology assessment to inform policy decisions.
Agriculture and Human Values 23. november 2023
DOI
Tim Dassler,
Tove Irene Dahl,
Tarjei Tveito Skille,
Gerit Pfuhl,
Richard Fjellaksel
:
LIFE-LONG LEARNING FOR SAFE MOUNTAIN FUN: TRANSFORMING BACK-COUNTRY SKIERS' PRACTICES THROUGH STIMULATING DOUBLE-LOOP LEARNING AT AVALANCHE COURSES
International Snow Science Workshops (ISSW) Proceedings 2023
FULLTEKST
Sigfrid Kjeldaas,
Tim Dassler,
Trine Antonsen,
Odd Gunnar Wikmark,
Anne Ingeborg Myhr
:
With great power comes great responsibility: why ‘safe enough’ is not good enough in debates on new gene technologies
Agriculture and Human Values 25. oktober 2022
ARKIV /
DOI
Trine Antonsen,
Tim Dassler
:
How to Do What Is Right, Not What Is Easy: Requirements for Assessment of Genome-Edited and Genetically Modified Organisms under Ethical Guidelines
Tim Dassler,
Anne Ingeborg Myhr
:
The ethical sustainability matrix: a practical tool for assessment of GMOs including genome-edited organisms
Wageningen Academic Publishers 2021
DOI
Richard Fjellaksel,
Tim Dassler,
Tove Irene Dahl
:
Studentdrevet læring med Reflektometeret: Et innovativt verktøy for å skape to-veis læring mellom undervisere og studenter
Tim Dassler,
Richard Fjellaksel,
Tove Irene Dahl,
Tarjei Tveito Skille,
Gerit Pfuhl
:
Rethinking avalanche education: Transforming backcountry skiers´ practices through stimulating double-loop learning at avalanche courses
Richard Fjellaksel,
Tim Dassler
:
Villmarksperspektivet på snøskred: Tanker fra årets villmarking 2023
Tim Dassler,
Audun Hetland,
Richard Fjellaksel
:
Skredpodden S4 EP4 Læring i skredterreng - Hva er det som gjør skredfaget så vanskelig å lære og hva kan vi gjøre med det?
Tim Dassler,
Tarjei Tveito Skille,
Karin Elisabeth Sørlie Street,
Richard Fjellaksel
:
Hvordan opplever skredinstruktørene å undervise om NFs læringsmål på grunnkurs skred?
Tim Dassler
:
Kunstig intelligens: Aktør eller verktøy?
2023
Tim Dassler,
Tarjei Tveito Skille,
Gerit Pfuhl,
Richard Fjellaksel
:
Rapport - Workshop om fremtidens skredopplæring
UiT Norges arktiske universitet 2023
ARKIV
Sigfrid Kjeldaas,
Odd-Gunnar Wikmark,
Tim Dassler
:
Hvordan vil vi produsere maten vår i framtida?
Nordnorsk debatt - Nordlys 2022
Sigfrid Kjeldaas,
Tim Dassler,
Trine Antonsen,
Odd Gunnar Wikmark,
Anne Ingeborg Myhr
:
Correction: With great power comes great responsibility: why ‘safe enough’ is not good enough in debates on new gene technologies (Agriculture and Human Values, (2022), 10.1007/s10460-022-10367-6)
Agriculture and Human Values 2022
DOI
Tim Dassler,
Richard Fjellaksel
:
Hva har snøskredforskning å si for deg som deltaker eller turleder?
Karin Elisabeth Sørlie Street,
Tim Dassler,
Stian Bjordal,
Linda Hallandvik,
Richard Fjellaksel,
Andrea Mannberg
:
Læringsmål på NF grunnkurs skred:
Instruktører og deltageres
oppfatninger
2022
Tim Dassler,
Erik Thorstensen
:
Responsibility as care: The normative foundation of RRI
Tim Dassler,
Erik Thorstensen
:
Responsibility without care?
Tim Dassler,
Richard Fjellaksel
:
Skredopplæring – hvordan redder vi
liv?
En roundtable samtale om hva, hvordan og hvorfor for skredopplæringen?
Trine Antonsen,
Tim Dassler,
Sigfrid Kjeldaas,
Torill Pauline Blix Bakkelund
:
Hva mener nordmenn egentlig om genmodifisert mat?
Aftenposten (morgenutg. : trykt utg.) 19. mai 2020