Geir Olaf Pettersen,
Monica Volden
:
What can five-, six- and seven-year-olds tell us about the transition from mathematics in kindergarten to that in school in Norway?
European Society for Research in Mathematics Education 2019
FULLTEKST
Geir Olaf Pettersen,
Monica Volden,
Elin Eriksen Ødegaard
:
Shared curiosity, technology and mathematics: Exploring transition between two and three dimensions
Steinar Thorvaldsen,
Anna-Maria Helena Stenseth,
Gunstein Egeberg,
Geir Olaf Pettersen,
John Andreas Rønning
:
Cyber Harassment and Quality of Life
Monica Volden,
Geir Olaf Pettersen,
Elin Eriksen Ødegaard
:
Ida och kuben - att utforska matematik och surfplatta på et lekfullt sätt
Studentlitteratur AB 2016
Monica Volden,
Geir Olaf Pettersen,
Elin Eriksen Ødegaard
:
Ida og kuben-lekende modus i utforskning av matematikk og nettbrett
Fagbokforlaget 2014
Steinar Thorvaldsen,
Gunstein Egeberg,
Geir Olaf Pettersen,
Lars Ingebrigt Vavik
:
Digital dysfunctions in primary school: A pilot study
Computers & Education 2011
DOI
Geir Olaf Pettersen
:
Nierprøven i lærebøker fra 1900-tallet
Tangenten - Tidsskrift for matematikkundervisning 2011
Gunstein Egeberg,
Ove Edvard Hatlevik,
Tor Arne Wølner,
Dina Dalaaker,
Geir Olaf Pettersen
:
"Bored or Board?" - a Nordic collaborative project on interactive whiteboards
Digital kompetanse 2011
Geir Olaf Pettersen,
Monica Volden,
Camilla Normann Justnes
:
Spontaneous activities in kindergarten as inquiry-based mathematics
2022
Geir Olaf Pettersen,
Monica Volden,
Camilla Normann Justnes
:
Spontaneous activities in kindergarten as inquiry-based mathematics
European Society for Research in Mathematics Education 2022
FULLTEKST /
DOI
Per Øystein Haavold,
Anne Birgitte Fyhn,
Geir Olaf Pettersen,
Thomas F. Eidissen,
Monica Volden
:
Formidlingskonferanse i forbindelse med SUM
2022
Geir Olaf Pettersen,
Monica Volden
:
What can five-, six- and seven-year-olds tell us about the transition from mathematics in kindergarten to that in school in Norway?
2019
Geir Olaf Pettersen,
Monica Volden
:
Making maps in kindergarten
2017
Astrid Wara,
Anne Bruvold,
Monica Volden,
Geir Olaf Pettersen
:
Realfag i barnehagen - Antall, rom og form
2017
Geir Olaf Pettersen
:
Sammenligning og måling
2017
Geir Olaf Pettersen,
Monica Volden
:
Sammenligning av størrelser - Rammeplanens innhold og oppgaver
2017
Geir Olaf Pettersen,
Monica Volden
:
Arbeidsmåter og regnefortellinger i "førskoleklubben"
2016
Geir Olaf Pettersen
:
Animasjon med iPad
2016
Geir Olaf Pettersen
:
Bruk av konkreter og iPad i matematikk
2016
Geir Olaf Pettersen
:
Bruk av konkreter og iPad i matematikk i barnehagen
2016
Ingrid C. Nordli,
Miriam Wiik,
Maria Dardanou,
Monica Volden,
Bengt A. Haugseth,
Anja Maria Pesch
m.fl.:
Kvalitetsutvikling av tverrfaglig emneundervisning BLU (Barnehagelærerutdanningen)
UiT Norges arktiske universitet 2016
Geir Olaf Pettersen,
Monica Volden,
Elin Eriksen Ødegaard
:
Visualisation of shapes and use of technology in kindergarten
2015
Geir Olaf Pettersen,
Sidsel Boldermo
:
Findings from Norway
2013
Steinar Thorvaldsen,
Geir Olaf Pettersen,
Gunstein Egeberg,
John Andreas Rønning
:
Well-being in Tromsø. The influence of student relationships on well being and perceived quality of life. What is the influence of cyber relations?
Gunstein Egeberg,
Steinar Thorvaldsen,
John Andreas Rønning,
Geir Olaf Pettersen
:
A matter of perception: How children understand terms of negative conduct
2013
Tarja Irene Tikkanen,
Stig Brorström,
Steen Søndergaard,
Arne K. Eidsvik,
Helge Habbestad,
Kristina Nugin
m.fl.:
Curriculum in kindergarten? - Literacy learning and use of ICT with small children
2013
Hilde Sollid,
Wenche Jakobsen,
Kristin Wolff Skaalvik,
Geir Olaf Pettersen
:
Å lære i lag. Universitetsskoler som forskende partnerskap?
2012
Ingrid Frenning,
Geir Olaf Pettersen
:
Likestillingsarbeid i barnehagen=Menn i barnehagen?
UiT Norges arktiske universitet 2012
ARKIV
Geir Olaf Pettersen
:
Presentasjon av "Trivsel i Tromsø"
2012
Geir Olaf Pettersen,
Lena Kilen
:
Interaktive tavler - eksempler på pedagogisk bruk
2012
Ove Edvard Hatlevik,
Geir Olaf Pettersen,
Monica Berg
:
På hvilken måte påvirker programdesignet matematikkundervisningen?
2011