

Vibeke Guddingsmo
Kontorsjef/ leder av administrasjonen på instituttet
Stillingsbeskrivelse
Leder av administrasjonen på Institutt for helse- og omsorgsfag ved Det helsevitenskapelige fakultet.
Som kontorsjef arbeider jeg med :
Budsjett/økonomi: budsjetter, regnskapsrapportering, prognoser, eksterne prosjekter, anviser fakturaer, utleggsrefusjoner og reiseregninger, har BDM (budsjettdekningsmyndighet) for instituttet
HMS: vernerunder, oppfølging helse-, miljø og sikkerhet
Personalarbeid: tilsettinger, permisjoner, godkjenner fravær og ferie, oppfølging sykemeldte, lederstøtte for mellomledere
Studieadministrasjon: leder teamene med studiekonsulenter og rådgiver studieadministrasjon, med i lederteamet for Helsefaks studieadministrative forum, ansvarlig for IHOs utdanningsmelding, deltar i ledermøtene for studielederne
Forskningsadministrasjon: leder for forskningsadministrativ konsulent, ansvarlig for IHOs forskningsmelding, deltar i ledermøtene for forskningsgruppelederne
Møter i instituttstyret ved IHO som representant for ledelsen og legger fram saker sammen med instituttleder.
VERV:
Styremedlem for teknisk/administrative i fakultetsstyret ved Det Helsevitenskapelige fakultet (2013-2017, prolongert til desember 2017)
Fast medlem for teknisk/administrative i TU (tilsettingsutvalget) ved det Det helsevitenskapelige fakultet (2013-2017, prolongert til desember 2017)
Eksterne verv:
Styremedlem i Hemis AS (bedriftshelsetjeneste)
Varamedlem styret i Norges arktiske studentsamskipnad