Siw Turid Killengreen,
Astrid Unhjem
:
«Veiledninga fra praksislærer sluttet liksom ikke den dagen vi var ferdige i praksis»
En studie av trepartssamarbeid rundt lærerstudenters FoU-oppgave
Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis 2024
ARKIV /
DOI
Ida Katrine Riksaasen Hatlevik,
Tone Malmstedt Eriksen,
Tove Seiness Hunskaar,
Annfrid Rosøy Steele,
Astrid Unhjem,
Gørill Warvik Vedeler
:
Transformative partnerships with university schools
Ove Gunnar Drageset,
Kari-Anne Sæther,
Yngve Antonsen,
Annfrid Rosøy Steele,
Siw Turid Killengreen,
Astrid Unhjem
:
Using Research and Development to establish coherence in teacher education
Astrid Unhjem,
Rolf Bjarne Fasting,
Mirjam Harkestad Olsen
:
Tidlig innsats - et pedagogisk spenningsfelt
Cappelen Damm Akademisk 2021
Astrid Unhjem,
Mirjam Harkestad Olsen
:
Tidlig innsats og begynneropplæring
Cappelen Damm Akademisk 2021
Astrid Unhjem,
Eli Moksnes Furu
:
Studentsentrert undervisning i lærerutdanning. "Når alle er engasjert og har lest, blir det fort en spennende diskusjon"
Cappelen Damm Akademisk 2020
ARKIV /
DOI
Astrid Unhjem,
Ingrid Frenning
:
Det største klasserommet er alltid ledig - erfaringsbasert læring i skolens uterom
Universitetsforlaget 2019
Astrid Unhjem,
Kenneth Eklund,
Trude Nergård-Nilssen
:
Early markers of language delay in children with and without family risk for dyslexia
Astrid Unhjem,
Kenneth Eklund,
Trude Nergård-Nilssen
:
Early communicative gestures and play as predictors of language development in children born with and without family risk for dyslexia
Scandinavian Journal of Psychology 2014
DOI
Astrid Unhjem,
Siw Turid Killengreen
:
Hvordan opplevde studentene trepartssamarbeid rundt FoU-oppgaven i tredje studieår?
2023
Astrid Unhjem
:
Outdoor school (uteskole) in transition from kindergarten to school.
2023
Bjarne Isaksen,
Hilde Dehnæs Hogsnes,
Liv Torunn Eik,
Ronny Johansen,
Anne Marie Øines,
Astrid Unhjem
m.fl.:
Play in the transition between kindergarten and primary education (Symposium)
2023
Astrid Unhjem,
Kari-Anne Sæther,
Siv Anita Bjørkli
:
Desentralisert kompetanseheving i begynneropplæring
2022
Eli Moksnes Furu,
Astrid Unhjem
:
Dialogbaserte arbeidsmåter i lærerutdanningen
2018
Audhild Nedberg,
Astrid Unhjem
:
Å skrive seg til lesing, resultater og utfordringer
2017
Audhild Nedberg,
Astrid Unhjem
:
Å skrive seg til lesing på pc med talestøtte - erfaringer fra et utviklingsprosjekt
2017
Astrid Unhjem,
Audhild Nedberg
:
STL+ Å skrive seg til lesing på pc med talestøtte
2017
Astrid Unhjem,
Trude Nergård-Nilssen
:
Tidlig språkutvikling hos barn med familiær risiko for dysleksi
UiT Norges arktiske universitet 2016
Vivian D. Nilsen,
Karin Rørnes,
Astrid Unhjem,
Audhild Nedberg
:
TILT Tidlig innsats - økt lærertetthet.
2015
Audhild Nedberg,
Kari-Anne Sæther,
Astrid Unhjem
:
Modellert leseøkt - hva lærer studentene?
2015
Astrid Unhjem
:
Play, gestures and language development; a longitudinal study of children With and without familial risk of dyslexia
2012