Nils Christian Tveiterås,
Thomas Bjørner
:
VR Technology in an Engaging Early Childhood Teacher Education
Siri Sollied Madsen,
Torstein Unstad,
Nils Christian Tveiterås,
Maria Dardanou,
Helge Habbestad,
Lukas Kosner
:
Planverkets blindsone? En analyse av profesjonsfaglig digital kompetanse i emneplanbeskrivelser for barnehagelærerutdanning
Nordisk barnehageforskning 2023
ARKIV /
DOI
Nils Christian Tveiterås,
Siri Sollied Madsen
:
From Tools to Complexity? - A systematic Literature Analysis of Digital Competence Among Preservice Teachers in Norway
Nils Christian Tveiterås
:
Studenters utforskning av VR-teknologi for gruppesamtaler, og deres utvikling av digitalt agency
2024
Nils Christian Tveiterås
:
VR i fleksibel barnehagelærerutdanning
2024
Nils Christian Tveiterås
:
Digitalisering i barnehagelærerutdanninga - Forsker Grand Prix
Nils Christian Tveiterås
:
KI som sparringspartner i analysearbeid
2024
Nils Christian Tveiterås
:
Digitalt samvær som føles ekte: Kan virtuell teknologi redde utdanningen?
Forskersonen.no 2024
Nils Christian Tveiterås
:
Interaction and collaboration during a seminar group in Virtual Reality – students’ perspectives
2023
Nils Christian Tveiterås
:
Digital Technology in Early Childhood Teacher Education
2023
Nils Christian Tveiterås
:
Engaging Students in Online Discussion Groups through Virtual Reality
2023
Nils Christian Tveiterås
:
Nils skal forske på VR-undervisning ved UiT
Karin Helene Danielsen,
Torstein Unstad,
Nils Christian Tveiterås
:
Fysisk aktivitet og skjermbruk i barnehagen – en motsetning?
Nordnorsk debatt - Nordlys 2022
Torstein Unstad,
Karin Helene Danielsen,
Nils Christian Tveiterås
:
Fysisk aktivitet og skjermbruk i barnehagen – en motsetning?
barnehage.no 20. mai 2022
Nils Christian Tveiterås
:
Virtuell barnehagelærerutdanning - er det framtida?
2022
Nils Christian Tveiterås
:
Virtual Reality in Kindergarten Teacher Education
2022
Nils Christian Tveiterås
:
From Tools to Complexity?—A Systematic Literature Analysis of Digital Competence Among Pre-service Teachers in Norway
2022
Siri Sollied Madsen,
Nils Christian Tveiterås,
Torstein Unstad
:
An analysis of subject curricula in Norwegian early childhood teacher education considering formal requirement of professional digital competence
2022
Nils Christian Tveiterås
:
Professional digital competence (PDC) in kindergarten teacher education - an analysis of PDC emphasis in Norwegian national regulations and local study plans
2022
Nils Christian Tveiterås
:
School and the digital everyday life of pupils
2019