Yvonne Sørensen,
Kristin Emilie Willumsen Bjørndal
:
Arbeid med barns livskvalitet i barnehagen
2024
Yvonne Sørensen,
Kristin Emilie Willumsen Bjørndal
:
Arbeid med barns livskvalitet i barnehagen
2024
Kristin Emilie W Bjørndal,
Yvonne Sørensen
:
Development of student teachers' reflexive habit through writing individual digital learning logs
2023
Kristin Emilie W Bjørndal,
Yvonne Sørensen
:
"Arbeid med å fremme elevers subjektive livskvalitet"
2023
Kristin Emilie W Bjørndal,
Yvonne Sørensen
:
"Arbeid med å fremme elevers subjektive livskvalitet"
2023
Andrea Hofmann,
Åsmund Aamaas,
Anne-Line Bjerknes,
Anne Bergliot Øyehaug,
Kristin Emilie W Bjørndal,
Yvonne Sørensen
:
Promoting interdisciplinary teaching in teacher education
2023
Yvonne Sørensen,
Kristin Emilie Willumsen
:
Leder: Temanummeret «Å kultivere myndiggjøring i lærerutdanning og skole for økt livskvalitet blant elever»
Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis 2023
DOI
Yvonne Sørensen
:
Praksisopplæring – for lærerstudenters profesjonelle utvikling
2022
Yvonne Sørensen,
Kristin Emilie W Bjørndal
:
Etablering og vedlikehold av et godt psykososialt læringsmiljø gjennom modellering og studentaktiv tilnærming i faget pedagogikk og elevkunnskap (PEL)
2022
Yvonne Sørensen
:
Praksisopplæring – for lærerstudenters profesjonelle utvikling
2022
Yvonne Sørensen,
Kristin Emilie W Bjørndal
:
Folkehelse og livsmestring. Etablere og vedlikeholde et godt psykososialt læringsmiljø
2022
Yvonne Sørensen
:
Livsmestring - arbeid med å styrke elevers selvoppfatning
2022
Yvonne Sørensen,
Tor-Egil Nilsen
:
MOSO brukt i undervisning på campus
2022
Yvonne Sørensen,
Kristin Emilie W Bjørndal,
Veronica Bergan
:
Etablering av psykososialt læringsmiljø
Yvonne Sørensen
:
Lærerstudenters opplevelse av praksisopplæringen
og dens betydning for profesjonell utvikling
2021
Yvonne Sørensen,
Ole Petter Vestheim
:
Student Teachers´ Practice and Professional Development - A review of empirical studies
2020
Yvonne Sørensen
:
Å gripe og bli grepet - for å begripe: lærerstudenters opplevelse av praksisopplæringen og dens betydning for profesjonell utvikling
UiT Norges arktiske universitet 2019
Yvonne Sørensen
:
Danning - et begrep med mye makt, men med et uklart innhold?
Utdanning 13. desember 2013
Yvonne Sørensen
:
Danning - et begrep med mye makt, men med et uklart innhold?
Utdanningsnytt.no 06. mai 2013
DATA
Yvonne Sørensen
:
«Tenke sjæl og mene» – søken etter mening i det postmoderne
samfunn, relatert til valg av yrke og utdanning
2005