Foto: Torje Jenssen
Oda Julie Hembre
Universitetslektor
Oda Julie Hembre,
Line Lundvoll Warth
:
Assembling iPads and Mobility in Two Classroom Settings
Oda Julie Hembre
:
Exploring iPad Integration in Primary Schools: The Interaction of Policy-Initiated Reforms, Availability Assemblages, and Non-Digital Materials
Journal of Research on Technology in Education 2019 DOI
Odd Rune Stalheim,
Oda Julie Hembre
:
Hvordan «leke» seg til profesjonsfaglig digital kompetanse (PfDK)
2023
Oda Julie Hembre
:
Associations and breakdowns in technology-rich classrooms and the facilitation of student engagement
2023
Odd Rune Stalheim,
Oda Julie Hembre,
Øystein Olav Skaar,
Eloisa Michaelsen
:
DigitalInnSights- To play or not to play?
2023
Sigrun Sønsthagen,
Oda Julie Hembre
:
Podkast som studentaktiv læringsaktivitet - hva sier studentene?
2022
Sigrun Sønsthagen,
Oda Julie Hembre
:
Podcast production as a student-active learning activity in teacher education
2022
Oda Julie Hembre
:
Innføring og bruk av iPad i grunnskolen. Sosiomaterielle sammenvevinger av teknologi, skole og lærerprofesjon
UiT Norges arktiske universitet 2021 FULLTEKST
Oda Julie Hembre
:
A CALL FOR NEW PERSPECTIVES: ACTOR-NETWORK THEORY AS A FOUNDATION FOR UNDERSTANDING PROFESSIONAL DIGITAL COMPETENCE
2016
Oda Julie Hembre
:
Technology and teaching in synergy or conflict?
A study of pre-service teachers' development of professional digital competence in a Norwegian teacher education
2016
Gert J.J. Biesta,
Vibeke Øie,
Oda Julie Hembre,
Anne-Mette Bjøru,
Inger Lise Johannessen,
Evelyn Eriksen
:
Pedagogikk og lærerutdanning i dag og i morgen. A future-oriented perspective on Pedagogic as a discipline and on Teacher Education – focusing on both Research and Education - What is Education’s significance? Organisering fagdag og dialogseminar.
2016
De 50 siste resultatene fra Cristin vises på siden. Se alle arbeider i Cristin her →