Bilde av Borch, Iris
Bilde av Borch, Iris
Senter for helsefaglig pedagogisk utvikling iris.h.borch@uit.no +4777644542 99380404 Tromsø MH2 U.11.302

Iris Borch


Førsteamanuensis og Leder for HelPed

Stillingsbeskrivelse

Faglig leder for og førsteamanuensis ved Senter for helsefaglig pedagogisk utvikling (HelPed) ved det helsevitenskapelige fakultet.


  • Siri Sollied Madsen, Helge Habbestad, Iris Borch :
    Valuable unintended learning outcomes when practicum for student teachers in kindergartens is carried out online
    Education and Information Technologies : Official Journal of the IFIP technical committee on Education 2022 ARKIV / DOI
  • Iris Helene Borch, Ragnhild Sandvoll, Torsten Risør :
    Student course evaluation documents: Constituting evaluation practice
    Assessment & Evaluation in Higher Education 2021 ARKIV / DOI
  • Iris Helene Borch :
    Lost in translation: from the university's quality assurance system to student evaluation practice
    Nordic Journal of Studies in Educational Policy 2020 ARKIV / DOI
  • Iris Helene Borch, Ragnhild Sandvoll, Torsten Risør :
    Discrepancies in purposes of student course evaluations: what does it mean to be “satisfied”?
    Educational Assessment, Evaluation and Accountability 2020 ARKIV / DOI
  • Iris Helene Borch, Gyrd Thrane, Eline Thornquist :
    Modified constraint-induced movement therapy early after stroke: Participants’ experiences
    European Journal of Physiotherapy 28. august 2015 DOI
  • Siri Sollied Madsen, Helge Habbestad, Iris Borch :
    Correction: Valuable unintended learning outcomes when practicum for student teachers in kindergartens is carried out online (Education and Information Technologies, (2022), 10.1007/s10639-022-11135-z)
    Education and Information Technologies : Official Journal of the IFIP technical committee on Education 2022 DOI
  • Iris Borch :
    Studentevalueringers rolle i internt kvalitetsarbeid
    2022
  • Iris Borch, julia holte Sempler, Øyvind Hjuring Mikalsen :
    Utdanningskvalitet i endring? En samtale om systematisk kvalitetsarbeid sett opp mot kravene i studietilsynsforskriften. Tilsynsforskriften §4-1 understreker at kunnskap fra kvalitetsarbeidet skal brukes til å utvikle kvaliteten i studietilbudene og avdekke eventuelt sviktende kvalitet.
    2022
  • Iris Borch, Torgny Roxå :
    Enabling student course evaluation in quality enhancement
    2022 DATA / FULLTEKST
  • Iris Borch, Ragnhild Sandvoll :
    Re-establishing a learning focused evaluation practice
    2022 DATA
  • Iris Helene Borch :
    Faglærerevaluering og studentevalueringers rolle
    2021
  • Iris Helene Borch :
    Studentevalueringspraksis for utvikling av utdanning
    2021
  • Iris Helene Borch :
    Kvalitetsarbeid og studentevalueringspraksis ved UiT
    2021
  • Iris Helene Borch :
    Studentevaluering av undervisning, emner og program, hvordan brukes evalueringene?
    2021
  • Iris Helene Borch :
    Kvalitetsarbeid ved UiT: Studieprogramevaluering og studentevalueringers rolle.
    2021
  • Iris Helene Borch :
    Student evaluation of teaching and its role in academic development
    2021
  • Iris Helene Borch :
    Student evaluation practice: A qualitative study on how student evaluation of teaching, courses and programmes are carried out and used
    2021
  • Iris Helene Borch :
    Student evaluation of health profession education programs
    2018
  • Iris Helene Borch :
    Student evaluation of academic courses in health profession education
    2018
  • Iris Helene Borch :
    Student evaluation of teaching (SET), factors that students consider valuable for their response in SET
    2018
  • Iris Helene Borch, Ragnhild Sandvoll, Torsten Risør :
    Students want to co-create their education, but do we let them? Evaluation in health profession education
    2018
  • Iris Helene Borch :
    Student evaluation of academic courses and teaching
    2017
  • Iris Helene Borch :
    Evaluering som virkemiddel for kvalitetssikring og kvalitetsutvikling av studieprogram
    2016
  • Rita Jentoft, Iris Helene Borch :
    Ergonett og Fysionett Prosessen med utvikling av Læringsnett 2
    2014
  • Iris Helene Borch :
    Utdanning for en landsdel Fysioterapeututdanningen i Tromsø 25 år
    14. august 2014 FULLTEKST

  • De 50 siste resultatene fra Cristin vises på siden. Se alle arbeider i Cristin her →


    Forskningsinteresser

    Curriculum design

    Læringsmiljø

    Pedagogisk kvalifisering

     

    Studentevalueringer

    Studentmedvirkning

    Styring og ledelse av høyere utdanning

    Tverrprofesjonell samhandling

    Utdanningskvalitet

    Utdanningsevalueringer

     


    Medlem i forskningsgruppe



    MH2 U.11.302

    Klikk for større kart