Pensumet er innrettet på 3D-grafikk for spill og simuleringer og vil ta utgangspunkt i aktuelle 3D-grafikk plattformer.
3D grafikkprogrammering:
Kunnskaper og forståelse:
Ferdigheter:
Kompetanse:
Emnets læringsutbytte skal formidles gjennom 6 undervisningstimer per uke i løpet av høstsemestret.
Undervisning er tilgjengelig både for campus og nettstudenter. Nettstudenter kan følge forelesning direkte eller det kan ses som opptak i ettertid. Alle studenter har tilgang til opptak.
Emnet gjennomføres som teoretisk kunnskapsformidling, via praktiske øvinger og veiledning.
Studentenes ferdigheter fremmes gjennom:
Arbeidskrav
Eksamen og vurdering
Samlet vurdering (VS) med bokstavkarakter, A-F.
Karakter i faget settes på bakgrunn av følgende elementer:
Begge deler må være fullført, levert og bestått.
Kontinuasjon på individuell e-test er mulig. Dette gjøres i påfølgende kontinuasjonsperiode. Ved ikke bestått på mappen må emnet tas på nytt ved neste gangs gjennomføring av emnet.