Semesterstartskurs for studieadministrative ansatte

I forbindelse med høstens semesterstart inviterer faggruppe for studieadministrative systemer til kurs.

På kurse vil vi ha gjennomgang av "semesterregistreringsreisen" til studenter. Dette inkluderer:

  • Oppretting av IT-brukerkonto
  • Semesteravgift - hva som bruker å gå galt og hvordan dette håndteres
  • Semesterregistrering i studentweb - hva som kan gå galt og hvordan dette håndteres
  • Kort info om semesterregistrering for EVU-studenter og Ph.D.-studenter
  • Tjenester knytta til Student-ID og adgangskort
  • Lånekassen - dataflyt og kjente feil
  • Oppfølging knytta til semesterregistrering - påminning/purring, opprydding, dispensasjon og inndragelse av studieretter

Velkommen!

Når: 12.06.25 kl 12.30–14.30
Hvor: Lenke til møtet sendes via Outlook 11. juni
Sted: Digitalt
Målgruppe: Ansatte
Ansvarlig: Grethe Karlsen

Meld meg på!
Legg i kalender