Strikkekafé (også for deg som ikke kan strikke)

Velkommen til strikkekafé på Norges arktiske universitetsmusem under "Onsdag på museet" 23. oktober. Om du ikke kan strikke hjelper vi deg gjerne i gang!

Ta med deg strikkeprosjektet ditt og bli med på en hyggelig onsdag ettermiddag i museumskafeen! Kvaløysletta husflidslag er sammen med oss og kan gi veiledning og inspirasjon.

Vi er klar fra kl. 16.30, men om du vil komme litt før eller senere er det selvsagt helt i orden.

Mangler du utstyr? Ingen problem, vi hjelper deg i gang! Mail siri.a.holmoy@uit.no før onsdag 23. oktober, så ordner vi med ekstra garn og pinner.

Arrangementet er del av serien "Onsdag på museet", med kveldsåpent museum og arrangementer én dag i måneden. Onsdag 23. oktober finner du også disse arrangementene hos oss:

I tillegg er alle utstillingene åpne til kl. 20.45. Du er hjertelig velkommen til å være med på alt du måtte ønske - med eller uten strikkepinner!

TID Onsdag 23. oktober kl. 16.30-19
STED Norges arktiske universitetsmuseum, Lars Thøringsveg 10
INNGANG Vanlig museumsbillett (voksne kr. 110,- / honnør kr. 60,- / studenter og under 18 år gratis)

Når: 23.10.24 kl 16.30–19.00