Illustrasjons-/bannerbilde for Nettkurs om markedsføring av offentlige helsetjenester / Online Course about Marketing of Public Health Services
eugloh.eu

NORWEGIAN:

Hva er markedsføringens rolle i en ikke-kommersiell sektor? Université Paris-Saclay arrangerer i oktober et nettkurs hvor dette spørsmålet blir besvart ved å ta utgangspunkt i pasientbehandling i offentlige sykehus.

ENGLISH:

What is the role of marketing in a non-commercial sector? In October, Université Paris-Saclay is organizing an online course where this question will be answered by focusing on patient care in public hospitals.

NORWEGIAN:

Dato: 21. oktober (09:00) – 21. oktober (12:00) 2024

Vertsinstitusjon: Université Paris-Saclay (UPSaclay)

Modus: Nettkurs

Varighet: 3 timer

Maksimalt antall deltakere: 160

Påmeldingsdato: 11. oktober 2024

Dette kurset har som mål å demonstrere hvordan markedsføring kan brukes i en ikke-kommersiell sammenheng, for å synliggjøre hvordan offentlige tjenester kan være et gode for samfunnet og befolkningen. Det tas da utgangspunkt i eksempler på pasientbehandling i offentlige sykehus.

Dette 3-timers hybridkurset vil skje i Sceaux, Frankrike (Université Paris-Saclay), og vil bestå av en konferanse og diskusjoner med studenter.

Deltakerne vil få et kursbevis fra EUGLOH-alliansen.

Denne aktiviteten er en del av EUGLOHs arbeidspakke 3

Logo

EUGLOH er en allianse mellom ni europeiske universiteter som legger til rette for mobilitet knyttet til forskning, undervisning og innovasjon. Alliansen støtter opp under aktiviteter, prosjekter og programmer som retter seg mot globale helseutfordringer. Denne virksomheten krysser fagdisipliner og har et spenn som også går utenfor den medisinske sektoren.

ENGLISH:

Date: 21 October 2024 (09:00) - 21 October 2024 (12:00)

Host institution: Université Paris-Saclay (UPSaclay)

Mode: Online

Duration: 3 hours

Max no registrations: 160

Registration deadline: 11 October 2024

This course aims to demonstrate how marketing can be used in a non-commercial setting and in a service logic, using the example of patient care in public hospitals.

This 3-hour hybrid course will take place in Sceaux, France (Université Paris-Saclay), and will consist of a conference and discussions with students.

Participants will get a certificate of attendance from the EUGLOH Alliance.

This activity is part of EUGLOH's Workpackage 3

Logo

EUGLOH is an alliance between nine European universities that facilitates mobility related to research, teaching, and innovation. The alliance supports activities, projects, and programmes that address global health challenges. This crosses disciplinary boundaries and spans beyond the medical sector.

Når: 21.10.24 kl 09.00–12.00
Hvor: Nettkurs / Online course