Velkommen til informasjonsmøte på campus Narvik om samlingsbasert lærer- og barnehagelærerutdanning

Kalle Punsvik

Vil du kombinere jobb og familie med utdanning til lærer eller barnehagelærer?

Våren 2024 kan du søke samlingsbasert lærerutdanning i Narvik og barnehagelærerutdanning i Tromsø. UiT Norges arktiske universitet inviterer til åpent informasjonsmøte på campus Narvik tirsdag 23. januar kl. 18.00.

Behovet for kvalifiserte lærere og barnehagelærere er stort i hele landsdelen. UiT har flere ordinære utdanningstilbud for de som ønsker det, og tilbyr i tillegg samlingsbaserte utdanninger som lettere kan tilpasses de som trenger større fleksibilitet.

Høsten 2024 starter UiT blant annet samlingsbasert nettstøttet lærerutdanning i Narvik og samlingsbasert barnehagelærerutdanning i Tromsø.

Når: 23.01.24 kl 18.00–20.00
Hvor: D1110, Auditorium 4, Lodve Langes gate 2