Forskningsgruppa LIFT inviterer til åpent fagseminar

Digitale perspektiver i skole og lærerutdanning- bidrag fra LIFT-gruppa i «Frontiers in Education» spesialnummer Women in STEM Education.

Tema for seminaret vil være :

Digitale perspektiver i skole og lærerutdanning- bidrag fra LIFT-gruppa i «Frontiers in Education» spesialnummer Women in STEM Education.

Innlegg:

  • Karen Blackmore og Lisbet Rønningsbakk (gjesteredaktører): Editorial -Frontiers in Education Special Edition: Women in STEM Education.
  • Greta Heim og Oscar Wang: Block and unplugged programming can be mutually beneficial: A study of learning activities in a 6th grade class in Norway.
  • Tove Leming og Lisbeth Bergum Johanson: “And then I check to see if it looks legit” – digital critical competence in teacher education.
  • Karen Blackmore og Lisbet Rønningsbakk:  Let us Explain Everything: Pupils' perspectives of the affordances of mobile technology during primary science inquiry.

Les mer på Women in STEM Education | Frontiers Research Topic (frontiersin.org).

Innleggene holdes på norsk. Det blir åpning for innspill og diskusjon, og lett servering etterpå.

Når: 08.12.23 kl 11.00–12.30
Hvor: ILP-bygget 1.058
Sted: Tromsø
Målgruppe: Studenter, Gjester / eksterne, Enhet, Ansatte
E-post: tove.leming@uit.no
Legg i kalender