Sofasamtale om mangfoldsarbeid på jobb

Illustrasjons-/bannerbilde for Sofasamtale om mangfoldsarbeid på jobb

Arctic Pride og NTL UiT Norges arktiske universitet inviterer til en panelsamtale om mangfold i arbeidslivet.

Mange mennesker bruker over en tredjedel av livet sitt på jobb. Å ha en jobb er sentralt for personers levekår gir økonomisk trygghet og er en viktig sosial arena. Hvordan møtes personer som bryter med normer for kjønn og seksualitet i arbeidslivet? Er jobben et trygt sted, fri for intoleranse, trakassering og diskriminering? I panelet møter dere representanter fra fagbevegelsen og arbeidsgivere.

Samtalepanelet består av Linda Cruickshank – HR-Direktør i Coop Nord, Dag Rune Olsen –  rektor ved UiT Norges arktiske universitet, einaldo Montalvao – nestleder i LO Tromsø, Grete Sterri Kristoffersen- direktør for samfunn i Tromsø kommune, og Marit Bjerke fra Norsk tjenestemannslag (NTL). Samtalen blir moderert av leder i Fri Troms og Finnmark, Heidi Hilmarsdotter Hansen,

Tid: 17:00 – 18:0:

Sted: Bakrommet på Amtmandens