Avsluttende bachelorkonsert Da var det min tur å spille bachelorkonsert! Skal spille låter som jeg har komponert selv." /> Avsluttende bachelorkonsert Da var det min tur å spille bachelorkonsert! Skal spille låter som jeg har komponert selv." />

Eksamenskonsert Lars Folmer Jahren, rytmisk piano/tangent

Avsluttende bachelorkonsert

Det blir fremført av Ruben Bratli på sax, Martin Lien på trommer og Joakim Kristiansen på bass. Håper du kommer innom!

KONSEN EKSAMENSFESTIVAL!
Byens tøffeste og mest velklingende eksamensavvikling!
Studenter ved Musikkonservatoriet, UiT Norges arktiske universitet spiller 47 eksamenskonserter mellom 22. mai og 11. juni. Alle konsertene er åpen for publikum og gratis. Vi håper mange vil komme å høre på. Velkommen!
Disse eksamenskonsertene avslutter studieprogrammene bachelor og master i musikkutøving, eller de avslutter et valgemne, videreutdanningsemne eller deler av studieprogram. Konsertene har ulik varighet, fra 20-60 minutter.
Mer info om hver enkelt konsert kan du finne i vårt eksamensfestivalhefte som legges ut på konsertersteder, og  i vår arrangementskalender på konsen.no
Når: 26.05.23 kl 19.00–20.00
Hvor: Kysten studio, Tvibit