Eksamen i Instrument 2 (valgemne) På min pianoeksamen skal jeg spille egne låter sammen med bandet mitt. Tekstlig inspireres jeg av folke- og visetradisjonen og komposisjonene inneholder elementer fra tango, kabaret, blues og ballader." /> Eksamen i Instrument 2 (valgemne) På min pianoeksamen skal jeg spille egne låter sammen med bandet mitt. Tekstlig inspireres jeg av folke- og visetradisjonen og komposisjonene inneholder elementer fra tango, kabaret, blues og ballader." />

Eksamenskonsert Sofie Johansen, rytmisk piano/tangent (instrument 2, valgemne)

Sara Lupini

Eksamen i Instrument 2 (valgemne)

Jeg har med meg Tor-Eivind Solheim på trommer, Lars Birgitsønn Vik på bass, Sigurd Sigurdsson på gitar, Marie Bottheim på saksofon og Åsne Røsand Bøe på trompet.

KONSEN EKSAMENSFESTIVAL!
Byens tøffeste og mest velklingende eksamensavvikling!
Studenter ved Musikkonservatoriet, UiT Norges arktiske universitet spiller 47 eksamenskonserter mellom 22. mai og 11. juni. Alle konsertene er åpen for publikum og gratis. Vi håper mange vil komme å høre på. Velkommen!
Disse eksamenskonsertene avslutter studieprogrammene bachelor og master i musikkutøving, eller de avslutter et valgemne, videreutdanningsemne eller deler av studieprogram. Konsertene har ulik varighet, fra 20-60 minutter.
Mer info om hver enkelt konsert kan du finne i vårt eksamensfestivalhefte som legges ut på konsertersteder, og  i vår arrangementskalender på konsen.no
Når: 26.05.23 kl 16.00–16.20
Hvor: Studentsamfunnet Driv