Hvordan få studielånet til å rekke lengre? Lise Vermelid Kristoffersen fra Pengesnakk kommer til BFE!

Lurer du på hva du kan gjøre for å bruke mindre penger på mat? Hvordan få stipendet til å holde hele måneden? Er det mulig å spare mens du studerer? Møt Lise fra Pengesnakk. Vi serverer en enkel lunsj (så sparer du de pengene også!)

Lise Vermelid Kristoffersen (36) driver Pengesnakk podcast, er forfatter og engasjerer tusenvis med sitt innhold om økonomi på sosiale medier.

Hun jobber for at vi alle skal snakke mer om penger og hvordan de kan brukes på smartes mulig måte.

Handelshøgskolen, Institutt for Arktisk og marin biologi og Norges fiskerihøgskole inviterer våre studenter til å høre Lise Vermelid Kristoffersen fra Pengesnakk.no snakke om, ja - penger!

Lise kommer til oss for å dele sine beste økonomi-tips og hvordan vi kan leve godt på studentbudsjett. Hun gir også rådene vi trenger for å oppnå sparemålene våre og hvordan vi kan bruke pengene våre når vi går fra student til ansatt.

Nå har du sjansen til å få tips til hvordan få pengene til å strekke lengre.

Det er det Pengesnakk handler om. At man ikke har det mindre bra om man bruker mindre penger. Faktisk så er det mulig å ha det bedre med lavere forbruk.

Når: 21.04.23 kl 10.00–12.00
Hvor: MH2 (U.08.316) Aud. Cerebrum