Invitasjon til innspillsmøter for ny strategi ved UiT

UiT Norges arktiske universitet har startet arbeidet med å utarbeide ny strategi for de neste åtte årene. Nå inviteres alle studenter og ansatte til innspillsmøte.

Dersom vi skal levere det samfunnet trenger må vi også vite hva som forventes av oss. Høsten har vært preget av to hovedspor. Det ene handler om å gjøre opp status og samle analyser av sentrale drivere og trender rundt oss. Dette arbeidet er tilgjengeliggjort på nettsiden. Parallelt er det åpnet bredt for å komme med innspill på hva som bør være UiT sine sentrale innsatsområder og ambisjoner fram mot 2030.

Her er det kommet flere innspill og både rektoratet og sekretariatet for prosessen har deltatt på mange diskusjonsarenaer. Basert på disse to hovedsporene er det nå arbeidet ut en skisse som skal sette retning gjennom noen sentrale innsatsområder og ambisjoner. Disse skal henge godt sammen med våre kjerneoppgaver og det vil derfor settes ned et bredt spekter av arbeidsgrupper som nå skal få jobbe videre med å detaljere ut, forstå og utfordre hvordan vi kan lage tydelige strategier innenfor de ulike områdene. Informasjon om innsatsområder og arbeidsgrupper vil tilgjengeliggjøres på nettsiden i løpet av uke 5.

Vi inviterer nå ansatte og studenter til å komme med innspill til innsatsområdene og til arbeidsgruppene, og arrangerer derfor to digitale innspillsmøter. Disse møtene vil være identiske, du trenger derfor bare å delta på ett av møtene.

• 30 minutter - Rektoratet presenterer strategiarbeidet slik det foreligger.
  • 90 minutter – Møtet deles opp i grupperom der innspill kan gis basert på den arbeidsgruppenes tematikk

Lenke til møtet

Microsoft Teams meeting

Join on your computer or mobile app

Click here to join the meeting

Påmelding

Meld deg på det møtet du ønsker å delta på.

Når: 18.02.22 kl 13.00–15.00
Hvor: Digitalt