Studentinnovasjon: Hvordan gjør vi det?

Hvordan kan man være innovativ? Hvordan er det mulig å være student og samtidig skape noe eget?

SE OPPTAKET Fredag 22. oktober kl 18:00 serverer vi pizza og spennende historier til gründere fra Pust og bedrifter som startet i studietiden!

Benytt deg av muligheten til å ta fredagskosen i godt selskap, pizza og det du ønsker å drikke til.
I løpet av kvelden skal vi utfordre gründernes egne kreative evner i en konkurranse om hvem som er best til å pitche idéene til publikum!

Etterfulgt skal aktuelle aktører på UiT fortelle om sine ordninger som hjelper DEG med å komme i gang med dine idéer!

Vi tilbyr gratis pizza. Drikke er mulig å bestille på egenhånd.

Program:
Hvordan ble Pust til? – Andreas Joki Arild
Pitch og sofaprat med studentgründere
Gøy kreativ konkurranse
Idégeneratoren og innovasjonsemner på UiT
Start UiT og konkurransen Venture Cup
KUPA og Arctic Accelerator

Arrangementet gjennomføres av UiT og Norinnova, Student IX
Se lenken for mer informasjon om andre arrangementer under Arctic Innovation Week: https://arcticinnovationweek.no/event.../troms-og-finnmark/
Når: 22.10.21 kl 18.00–20.00
Hvor: Prelaten, Sjøgata 12