Lørdagsuniversitetet panelsamtale: Blir alt virkelig bra igjen?

Møt fire av våre professorer med viktig kunnskap om korona-krisen og dens konsekvenser – Blir alt virkelig bra igjen?

I løpet av høsten har fire professorer ved UiT forklart og opplyst oss om korona-pandemien gjennom Lørdagsuniversitetet digitalt; hvordan har pandemien påvirket oss som samfunn og som enkeltindivider?

Lørdag 5. desember møtes de til panelsamtale for å gjøre opp status. Hvordan har pandemien påvirket oss, hvordan har samfunnet og enkeltindividet endret seg og hvordan blir tiden fremover? – Blir alt virkelig bra igjen?

Følg direktesendingen her.

Det vil være mulig å sende inn spørsmål underveis, som så panelet vil forsøke å svare. Klikk deg inn på slido.com, bruk koden R270. Instruksjoner vil bli gitt ved starten til arrangementet.

Når: 05.12.20 kl 13.00–14.15
Hvor: Digitalt