Forskerforbundet foredrag: Lær effektivt på jobb med Olav Schewe

Forskerforbundet ved UiT inviterer ansattmedlemmer til et foredrag med Olav Schewe – forfatter av boka SUPERSTUDENT. Olav er utdannet økonom med mastergrad fra Universitetet i Oxford og en bachelorgrad fra Norges Handelshøyskole og University of California, Berkeley. Han har vært en av Dagens Næringslivs faste studentbloggere og har skrevet flere bøker.

Alle fortjener å lykkes med å lære

I et samfunn i konstant endring er evnen til å lære blitt viktigere enn noen gang. EU har definert "lær å lære" som en av åtte kjernekompetanser og Harvard Business Review har kalt evnen til å lære det eneste bærekraftige konkurransefortrinnet. Organisasjoner som lykkes med å lære er mer lønnsomme, bedre til å omstille seg og har mer fornøyde ansatte. I dette foredraget deler Olav Schewe, forfatter Superstudent-boken, innsikt fra læringspsykologi og forteller hvordan ansatte kan øke egen kompetanse og produktivitet ved hjelp av læring.

Foredraget er gratis og åpent for alle medlemmer i Forskerforbundet.

For påmelding fyll ut dette skjemaet innen 17.september 2019:

Har du noen spørsmål ta kontakt: janet.handley@uit.no

Husk: Verv en kollega og få vervepoeng som utbetales i form av gavekort. Stipendiat – gratis medlemskap ut året!

Når: 18.09.19 kl 12.15–13.30
Hvor: UiT Norges arktiske universitet, Universitetsbibliotekbygget 132 Aud UB