Barn forstår mer enn du tror; kognitiv utvikling i et nytt lys

Åpen forelesning om nyere teori om intellektuell utvikling- forebygging og intervensjon.

Illustrasjonsfoto: Colourbox 

Førsteamanuensis Per Håkan Brøndbo presenterer holder åpen forelesning om nyere teori om intellektuell utvikling- forebygging og intervensjon.

Hvilken betydning har tidlig erfaring og hvordan kan man identifisere vansker tidlig? Risiko for utviklingsforstyrrelser hos for tidlig fødte barn. Hvorfor er foreldrene den viktigste ressursen i oppfølging av barna?

 Foredraget er åpent og en del av emnet Forebyggende psykisk helsearbeid rettet mot barn og unge. Foredraget er gratis for alle påmeldte.

 

 

 

 

Få utskriftsvennlig versjon ved å trykke på denne
Informasjon
Når: 21. oktober 2019 kl. 09.15–11.00
Hvor: MH U6.A2AUD2, Campus Tromsø
Studiested: Tromsø
Målgruppe: gjester / eksterne
Kontakt: Kjærsti S. Magnussen
Telefon: +4777646983

Påmelding
Frist: 18.10.2019
Fristen har gått ut. Beklager