Bli kjent med MH vest (MH2) for studenter på Helsefak

Illustrasjons-/bannerbilde for Bli kjent med MH vest (MH2) for studenter på Helsefak

Velkommen til å bli kjent med MH vest (MH2)!

Vi ønsker alle studenter ved Helsefak velkommen til et spennende møte med MH vest (MH2) - nå skal du få bli kjent med det nye bygget som ingen andre før deg!

Foreløpig program:

Oppmøte i Auditorium Cerebrum kl 14:15:

• Musikalsk innslag ved studentkoret "Ultralyd"
  • Velkommen v/dekan Thrina Loennechen
  • Velkommen v/Iril Gausdal Johansen - leder for studentutvalget ved Helsefak
  • Audun Hetland - "Motivasjon og samarbeid og en spesiell studietid på en seilbåt i Stillehavet"
  • Omvisning, kahhoot med premier
  • Servering av pizza mm.

Vi ønsker deg som student ved Helsefak hjertelig velkommen til å bli kjent med vårt nye praktbygg MH vest (MH2) sammen med oss. Før vi blir kjent på det nye bygget skal vi få høre om da vår egen Audun Hetland fra institutt for psykologi var student og hans litt spesielle studietid - dette er et foredrag du ikke må gå glipp av!

Vi skal også bli kjent med bygget på en helt spesiell måte - dere skal, gjennom en omvisning guide dere gjennom det nye bygget som avsluttes med en kahoot. Det vanker premier - seks gavekort på 10 middager skal deles ut samt trøstepremier!

Vi gleder oss til å bli kjent med MH2 sammen med dere!

Ta med deg dine studievenner og bli med oss på en spennende stund i nye MH!

NB! Husk å meld deg på da vi skal beregne mat og trenger derfor antall som skal delta. Husk også å meld i fra om evt allergier.

Lyst å lese om da MH2 ble åpnet 14. august?

Vi har fått et praktbygg!

Se timelapse fra byggeperioden av MH2

Kunsten på MH2

Se film fra da bygget ble åpnet av Iselin Nybø minister for forsknings- og høyere utdanning:

Når: 09.10.18 kl 14.15–16.00
Hvor: MH vest (MH2) - Aud Cerebrum