Lørdagsuniversitet i Kirkenes: Reiser i bergkunst og landskap frå steinalderen gjennom Noreg, Sverige, Finland og NV-Russland

Arkeolog Jan Magne Gjerde, ansatt på på forskerprosjektet Stone Age Demographics ved UiT Norges arktiske universitet har vitja og fotografert dei fleste av dei 300 bergkunstlokalitetane frå steinalderen i Fennoskandia. Fleire av scenene og komposisjonane trer fram som reine teiknefilmar frå steinalderen i samspel med naturelement i berget. Medan ein tidlegare var mest opptatt av sjølve motiva, har dei siste tiår synt at landskapet og sjølve berget kan seie meir om bergkunsten og kvifor den er laga akkurat der den er.

Arrangementet er en del av markeringa av 50-årsjubileet til UiT Norges arktiske universitet, og inngår i Steinalderdag ved Grenselandmuseet.

Når: 25.08.18 kl 13.00–13.45
Hvor: Grenselandmuseet, Kirkenes