Memo-kurs med Oddbjørn By

Forskerforbundet ved UiT gjentar suksessen og inviterer til Memo-kurs med Oddbjørn By!

Kurset er gratis og åpent for alle medlemmer av Forskerforbundet!

Dette er en perfekt start på eksamenssesongen eller en gylden anledning til alle som ønsker å trene opp hukommelsen!

De 20 første som melder seg på får en «memo-bok»!

Kurset avsluttes med gratis pizza i MAT kantina.

Du melder deg på kurset ved å sende e-post til janet.handley@uit.no, skriv også om du ønsker pizza, innen onsdag 14.mars.

Hvorfor delta på Memo-kurset?

Noen tror at det er umulig å få bedre hukommelse. Gjennom Memo-skolen på NRK fikk vi se at det er mulig å huske utrolig mye. Å kjenne til teknikkene, og å bruke de riktig er ofte alt som

skal til. Å huske en hel pensumbok er umulig. Derfor er det lurt å ha en strategi for å huske mest mulig av det du har lært. På kurset får du oppskrifter til å huske pensum, presentasjoner, navn, språk, og mye mer. Ved å huske mer effektivt kan du bruke tida på andre ting.

Forskerforbundet er stolte over å presentere kursholder Oddbjørn By, som er kjent fra NRK Puls, Schrödingers Katt, Newton med flere. Både den amerikanske mesteren og verdensmesteren

i hukommelse startet med Memo-boka som Oddbjørn forfattet, så han er ikke bare god til å huske, han er god til å lære fra seg. Du har sett han på TV, men du bør under ingen

omstendigheter gå glipp av muligheten til å lære direkte av Oddbjørn - uten medias klipping og forkortelser.

En liten smakebit kan du se fra årets Norske talenter.

Når: 15.03.18 kl 14.00–16.00
Hvor: Universitetsbibliotekbygget 132 AUD UB