[LØST] Problemer med utskrift/safecom
LØST: Nye innstillinger skal være kjørt ut til de fleste multifunksjonsskrivere. Vi er avhengig av at det meldes fra hvis det fortsatt er problemer med noen skrivere.
Oppdatering : Vi lokaliserte feilen i går og kjører ut nye innstillinger til alle skrivere fortløpende
Ansatte og studenter opplever at de ikke får logget på skrivere, vi er i kontakt med leverandør for å løse saken. Ingen estimert rettetid enda. I mellomtiden kan du prøve å logge på en annen skriver eller prøve å skrive ut 5-10 min senere.
Spørsmål vedrørende denne driftsmeldingen rettes til:
Orakelet
Seksjon for Brukerstøtte ved Avdeling for IT
UiT Norges arktiske universitet
Hjemmeside: http://uit.no/orakel
E-postadresse: orakel@uit.no
Telefon: +47 776 44544
Sist oppdatert: 15.12.17 10:51