Pils og Programmering med BEKK

De siste årene har vi i Bekk holdt flere kurs for informatikkstudenter ved UiT og det har vi har god erfaring med. Nå ønsker vi å prøve et nytt konsept på UiT - Pils og programmering. Dette er noe vi kjører månedlig for våre ansatte, så vi tenkte at det ville være kult å gjøre det sammen med dere informatikkstudenter også.

Pils og programmering

Sitter du fast på et hobbyprosjekt, eller har du en app du sitter og programmerer på? Kanskje du vil lære deg noe nytt? Hva med chatbots, Elm, React eller React-Native? Har du lyst til å lage din første nettside? Eller er det noe programmeringsrelatert på skolen vi kan se på sammen?

Vi kommer til å være på en cafe/bar i Tromsø onsdag 20. september kl 16:00 for å sitte og programmere med dere. Dere sier hva dere ønsker å jobbe med, vi stiller med folk som er rå på akkurat dette. Dette skal være en kveld hvor alle, også vi, sitter og jobber på våre egne hobbyprosjekter med en pils i hånda. Ta med deg PCen din, problemene dine og møt oss for en lowkey og hyggelig programmeringskveld!

Meld deg på her!

Om Bekk Consulting

BEKK er et norsk selskap som lykkes på grunn av mennesker som brenner for faget sitt.

Vi jobber med strategi, design og teknologi og tror på tverrfaglige team. Hos oss får du muligheten til å utvikle løsninger som hjelper bedrifter med å nå sine mål innen digitalisering og nyskaping. Les mer på bekk.no/jobb

Når: 20.09.17 kl 16.00–23.59
Hvor: Cafe i Tromsø Sentrum