Invitasjon til ansatte og studenter til å delta på Julemesse 2015 UiT

Tradisjonen tro arrangeres det julemesse i Lysegården på MH-bygget.  Alle som er ansatte eller student ved UiT er velkommen til å stille ut sine hjemmelagde produkter for salg.  Det er gratis å delta på messen.

Å ha en hobby er en viktig avkobling for de fleste av oss, og det å få å ha en julemesse å se frem til hvor man kan få vise hva man holder på med er en stor inspirasjon. Det produseres alt fra matvarer som sild, brød, godter og lignende til strikk, smykker, bilder etc

Dersom du kan tenke deg å delta, ønsker vi at du sender en e-post og forteller hva slags produkter du vil selge, hvor stor plass du trenger, og om det er behov for ekstra tilrettelegging i form av strømuttak, bakvegg eller lignende.  Dette for å hjelpe arrangørene i videre planlegging. Salget vil starte klokken 10.00 og avsluttes 14.30.

En gruppe på Helsefak vil stå for julemessearrangementet i år så send

påmelding innen 1. november til hege.g.foshaug@uit.no

Når: 19.11.15 kl 10.00–14.30