Invitasjon til informasjonsmøte om LLM grad i havrett

Har du interesse for havrett? Kan du tenke deg faglige og språklige fordeler ved utveksling, uten å reise fra Tromsø? Vil du avslutte masterstudiet med to grader?

Det juridiske fakultet tilbyr en LLM grad i havrett på 90 studiepoeng. Studiet går over et kalenderår og omfatter fire kurs på 15 studiepoeng hver, i tillegg til en liten masteroppgave på 30 studiepoeng. Du kan derfor gjennomføre dette som 5. avdeling, samt oppnå en LLM grad i tillegg.

Ønsker du å vite mer om dette? Kom på informasjonsmøte torsdag 5. februar kl. 16:00 på havrettssenteret, hvor LLM graden i havrett vil bli presentert nærmere. Etter presentasjonen serveres det tapas og du kan mingle med både ansatte og nåværende studenter ved havrettssenteret. For å delta må du melde deg på ved å sende epost til lene.e.oye@uit.no innen torsdag 29. januar.

Velkommen!

Når: 05.02.15 kl 16.00–18.00