Forbedringsprosessene ved UiT

 Tips: Ta en titt på UiT sin forbedringsblogg

Aktuelt

Erfaringssseminar - besøk fra University of Strathclyde

En av våre internasjonale samarbeidspartnere innen forbedringsarbeid kommer til UiT i slutten av april på et Erasmus+ opphold. John Hogg, Director of continuous improvement ved University of Strathclyde, vil blant annet presentere erfaringer de har gjort seg i sitt arbeid gjennom et åpent seminar for alle ansatte ved UiT.

Seminaret holdes fredag 21. april kl 1015-1200. Mer informasjon om seminaret og påmelding finner du via denne lenken.

Vel møtt til et spennende og morsomt seminar.

Våre prosesser

Oversikt og informasjon om de enkelte prosesser som er i gang. Full oversikt over alle prosessene finner du ved å klikke på menyen "Våre prosesser" ovenfor.

Forbedringsarbeid ved UiT

Forbedringsprosessen er et administrativt utviklingsarbeid i regi av universitetsdirektøren. Målet er «å få mer tid til å gjøre de riktige tingene.»

Et viktig prinsipp for å legge til rette for dette er å etablere smidige og forutsigbare arbeids- og saksbehandlingsprosesser, likt tjenestenivå for kunder og høyere kvalitet på de administrative tjenestene i en helhetlig og gjennomgående administrasjon. Vi ønsker sterkt å sette våre kunder, eller brukere, i sentrum.

Arbeidet skal baseres på UiTs kjerneverdier. Verdiene er rettesnorer for hvordan UiT skal fremstå gjennom medarbeideres og lederes framferd.

 

Les mer her

Innspill til nye prosesser

Lenke til å foreslå en forbedringsprosess


Ansvarlig for prosjektet: Svein Are Tjeldnes

Skip to main content